Kapcsolat:

 

 

Írjon nekünk bizalommal,

levelére gyorsan, hétvégén is válaszolunk!

Telefonon hétköznap vagyunk

elérhetők, munkaidőben: 8-16-ig.

(Amennyiben nem tudjuk

felvenni, visszahívjuk!)

 

 *********************************************

 

 Lájkoljon minket Facebook-on, hogy ne maradjon le az újdonságokról!

 

Legnépszerűbbek

Ár 2 790 Ft
Készleten
Ár 5 990 Ft
Készleten
Ár 3 490 Ft
Készleten

» ÁSZF
Általános szerződési feltételek

 A jelen ÁSZF tartalmazza a www.tiptappa.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

www.tiptappa.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Barabás Péter EV.
Székhely címe: 1029. Budapest, Duna u. 1.
Statisztikai számjel: 68394312-1-41
Adószám: 68394312-1-41
Bankszámlaszám : 11773023-00224903-00000000 OTP Bank

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

E-mail: info@tiptappa.hu
Telefon: +36/30-298-77-61

Az általános szerződési feltételek elfogadása:

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

Rendelés menete

1. Regisztráció

A regisztráció a  weboldal felső menüjéből elérhető,  Bejelentkezés kezelőpanelen keresztül érhető el. Nyissa meg a regisztrációs  oldalt és töltse ki az ott található űrlapot értelemszerűen, majd kattintson az űrlap alján lévő "Regisztráció" gombra. Ekkor regisztrációjának sikerességét jelzi a weboldal, illetve adathiányosság esetén az űrlap marad a képernyőn, és figyelmezteti Önt, hogy mely rubrikák nem kerültek kitöltésre, vagy lettek helytelenül kitöltve. Sikeres regisztráció esetén a rendszer azonnal be is lépteti Önt a weboldalon, ekkor a "Bejelentkezés" panelen kiírásra kerül, hogy milyen néven jelentkezett be.

2. Belépés

A Bejelentkezés panel mezőibe értelemszerűen írja be az e-mail címét, amellyel regisztrált és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintson a mezők mellett található "Belépés" gombra. Bejelentkezés után a panel tartalma automatikusan megváltozik, kiírásra kerül, hogy milyen néven van bejelentkezve és kilépési, valamint jelszó változtatási lehetőségek jelennek meg.

3. Kijelentkezés

A webáruházból való kijelentkezéshez egyszerűen kattintson a "Bejelentkezés" panelen található Kilépés gombra. Ez a gomb csak akkor látható a panelen, ha Ön bejelentkezett előzőleg.

4. Elfelejtett jelszó

Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Bejelentkezés panelen található "elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal, mely bekéri azt az e-mail címet, amellyel Ön regisztrálva van webáruházunkban.

Beírva ezt a címet és a Küldés gombra kattintva Ön erre az e-mail címre fog kapni egy levelet, melyben szereplő linkre rákattintva (vagy ha nem kattintható az Ön levelezőjében, akkor a böngésző ablak címsorába bemásolva) weboldalunk új jelszót generál Önnek.

Ezt pontosan jegyezze fel (kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be vele, és igény szerint megváltoztathatja a jelszót (lásd jelszóváltoztatás).

Javasoljuk, hogy a pontosság biztosítása érdekében a CTRL C, CTRL V, billentyűkombinációkkal másolja a kapott jelszót.

5. Jelszóváltoztatás

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős.

Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Amennyiben szeretné jelszavát megváltoztatni, lépjen be a webáruházba  a Bejelentkezés panel segítségével.

Ezután megjelenik a Kilépés gomb, valamint a "jelszóváltoztatás" link, melyre kattintva egy új oldal töltődik be.

Az oldal bekéri az Ön jelenleg használatban lévő jelszavát, majd kétszer az új jelszót az esetleges elgépelések elkerülése végett.

Töltse ki értelemszerűen, majd kattintson  a Megváltoztat gombra.

Ettől kezdve Ön az újonnan megadott jelszóval tud belépni webáruházunkba.

6. Regisztráció törlése

Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni a kapcsolat menüpontban feltüntetett elérhetőségre küldött e-mail üzenettel.

Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről.

Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős.

Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ezek nélkül a megrendelés teljesítése meghiúsulhat, melynek anyagi vonzata Ügyfelet terheli.

A vásárlás lépései a következők:

1. Kattintsunk a Kosárba gombra a termék oldalán, vagy a kívánt termék dobozában a termékkategóriákban / főoldalon.

2. A termék hozzáadásra kerül a kosárhoz.

3. A kosárban ki kell választani a megfelelő szállítási és fizetési módot.

4. Amennyiben egyedire szabható terméket választott, a kosárban, a termék mellett lévő "megjegyzés hozzáadása" rublikába írhatja be a kívánt szöveget.

5. A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap mezőit.

6. Végül a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíteni kell a megrendelést.

Az új, a GPDR-nek megfelelő adatvédelmi tájékoztató ITT olvasható!

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai:

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak:

A Webáruházban közzétett árak bruttó fizetendő árak. ( A szolgáltató ÁFA mentes, kisadózó)

Kiszállítás:

1. A szállítási határidők a szállítási tudnivalók menüpont alatt olvashatók.
2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok:

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)

Elállási jog:

A felhasználó a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A felhasználónak az Elállási nyilatkozatát a kapcsolat menüpontban feltüntetett e-mail címen vagy postai úton van lehetősége érvényesíteni.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja szerint (…) nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló tájékoztató:

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az adott vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Kellékszavatossági illetve termékszavatossági igény bejelentésének módja:

A felhasználónak az Elállási nyilatkozatát a kapcsolat menüpontban feltüntetett postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

Termék visszaküldése:

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt a Webáruház megtagadja.

Ezen kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

N2UyM